Sparta Brummen zoekt nieuwe trainers

sparta brummen logo

Sparta Brummen is een gymnastiekvereniging met een divers aanbod: recreatief turnen, jazzdance voor de jeugd en voor volwassenen, groepsspringen en sportfit voor (de iets oudere) dames en heren. Leeftijd is niet belangrijk bij Sparta, het verlangen om gezond en sportief te blijven wél. Iedereen kan komen gymmen, dansen en springen. Sparta Brummen is op zoek naar nieuwe trainers voor zowel de senioren als voor de Jazz Dance groep.

Trainer senioren M/V: Ben jij een enthousiaste trainer en vind je het leuk om de groep senioren (vanaf de leeftijd van 55 jaar) gymles te geven? Dan is Sparta Brummen op zoek naar jou! Momenteel wordt er gesport op de maandagavond van 20.00 uur tot 21.00 uur in Rhienderoord. Sparta Brummen is op zoek naar een leuke, spontane en enthousiaste train(st)er die affiniteit heeft met de doelgroep en voor bewegen met ouderen.

Trainer Jazz Dance M/V: Hou je van dansen en wil je dit graag overbrengen op een leuke groep enthousiaste kinderen (tussen de 6 en 8 jaar, eventueel uit te breiden naar meer groepen?) Dan is deze rol echt wat voor jou. Elke dinsdag tussen 17.00 en 18.00 uur zijn er lessen in de gymzaal van Kindcentrum het Park in Brummen.

Sparta Brummen is een grote professionele vereniging met goede faciliteiten en veel mogelijkheden tot ontplooiing en ontwikkeling. Ook hebben ze een passende vergoeding en onkostenregeling. Het is ook mogelijk om een opleiding te volgen naast het trainerschap.

Voor beide vacatures is het een pré als je in het bezit bent van het KNGU-diploma niveau 3 of een diploma van een sportopleiding. Het is tevens ook mogelijk om eerst een kijkje te nemen bij de les, voordat je definitieve toezeggingen doet.

Is je interesse voor een van de vacatures gewekt? Stuur dan je (motivatie)brief en CV op naar bestuur@spartabrummen.nl. Voor alle vragen kun je terecht bij Babette Poelen (tel 06-14377408) of Francisca Schimmel (tel 06-51613588). Kijk voor meer informatie over Sparta Brummen op hun website.