Sportclub Brummen – Oud Feyenoord

09465669-54E6-4EE3-80AD-092D30D24612

Brummen – Een moment waar club, supporters, sponsors en alle betrokkenen lang naar hebben uitgekeken; het 110-jarig bestaan op 12 november 2022 van voetbalvereniging Sportclub Brummen. Om dit groots te vieren heeft de Brummense vereniging besloten om dit seizoen extra veel activiteiten te organiseren, en op zaterdag 3 september is de aftrap: de jubileumwedstrijd Sportclub Brummen – Oud Feyenoord.

Deze jubileumwedstrijd wordt gespeeld op de thuisbasis van Sportclub Brummen, Sportpark de Hazenberg, de aanvang is om 19.00 uur. Vanaf 18.00 uur zal het Sportpark haar deuren openen en zal voor de wedstrijd de finale ‘latje trappen’ van de jeugd en het rad van avontuur plaatsvinden. Ook zullen er op verschillende binnen -en buitenlocaties overheerlijke broodjes hamburger en drinken te koop zijn.

Het sterrenteam van Brummen bestaat uit dames -en herenleden, vrijwilligers en sponsoren. Wie er voor Oud Feyenoord uitkomt is nog een verrassing voor club en supporter. Na afloop van de wedstrijd verzorgen zanger Mike Sanders en DJ Eikie de ideale omstandigheden voor een gezellig feestje. Wilt u dit spetterende spektakel niet missen? Haal dan nu uw toegangstickets in de voorverkoop bij Primera Bosman te Brummen. Ledenprijs 7,50 euro, niet-leden 10 euro en op de wedstrijddag 12,50 euro.