Sportkompas medewerker: Natasja Klanderman stelt zich voor

natasja over ons

Om iedereen een beter beeld te geven van onze medewerkers bij stichting Sportkompas, stellen wij elke maand een collega voor op onze pagina. Deze maand is het de beurt aan Natasja Klanderman. Natasja is werkzaam bij zwembad Rhienderoord als receptie/horecamedewerkster en doet dit altijd met veel plezier en enthousiasme. Ze is altijd in voor een praatje en draagt bij aan een gezellige en plezierige werksfeer. Hieronder lees je een stukje over Natasja, geschreven door Natasja zelf.

”Ik ben Natasja, maar velen kennen mij als Natas. Ik ben 13 jaar geleden komen werken bij zwembad Rhienderood als receptie/horecamedewerkster. In die jaren heb ik vele vaste gasten leren kennen en een leuke band met ze opgebouwd. Het leukste vind ik dan ook het omgaan met volwassenen en/of kinderen op welke manier dan ook. Geen dag is hetzelfde en dat maakt het werk leuk en afwisselend. Tijdens deze jaren hebben we een sportzaal erbij gekregen waar van alles wordt georganiseerd, van sportwedstrijden tot concerten! Inmiddels vallen we onder stichting Sportkompas en wordt alles alleen maar uitgebreid. We hebben een ontzettend leuk team en dat stralen we, wat men zegt, ook uit naar buiten. Kortom heb ik een superleuke baan en ik hoop hier dan ook nog vele jaren te kunnen blijven werken!”

Voor meer informatie over ons personeel en over stichting Sportkompas kun je een kijkje nemen op de Over ons pagina.