Trainer gezocht: Handbalvereniging Brummen

Handbal Brummen 2

Ingezonden door een bestuurslid van Handbalvereniging Brummen.

Update: er kan niet meer gereageerd worden op deze oproep. HV Brummen heeft namelijk een nieuwe trainer gevonden die per 15 augustus 2019 aan de slag gaat! Meer info volgt.

Dames 1 en Dames recreanten zijn dringend op zoek naar een nieuwe trainer/coach. Dames 1 is een sportieve en gezellige groep dames die uitkomt in de tweede klasse. Vorig seizoen werden ze kampioen en promoveerden ze naar deze klasse. Hier houden ze zich goed staande als een middenmoter. De dames zijn op zoek naar een enthousiaste trainer/coach die hen graag verder helpt.

Er wordt momenteel getraind op donderdag van 19.30 – 21.00 uur in Eerbeek. De wedstrijden vinden plaats op zondag: Dames Senioren Poule NO-Oost DS-02 Z. De dames recreanten trainen ook op donderdag in de Bhoele te Eerbeek, van 20.00 – 21.00 uur. De recreanten spelen de midweek competitie, Dames Midweek Poule NO-Oost DMW-06 Z.

Is je interesse gewekt en lijkt het jou leuk om deze fanatieke dames te gaan trainen/coachen? Neem dan contact op door te mailen naar info@handbal-brummen.nl.

Wil je meer weten over Handbalvereniging Brummen? Neem dan eens een kijkje op de website van de vereniging.