Uitgelicht: verhuur stichting Sportkompas

Zwembad

Zwembad Rhienderoord, de Bhoele, en de gymzaal in de Kloosterstraat zijn alle drie onderdeel van stichting Sportkompas. Op deze locaties zijn allerlei zalen en zwembaden te vinden. Deze zijn allemaal voor verhuur beschikbaar via stichting Sportkompas. Van bedrijfsuitjes tot kinderfeestjes, het is allemaal mogelijk en voor iedereen.

Voor wie?

De verhuur kan door iedereen in de omgeving worden gebruikt. Elk jaar vergaderen de verenigingen en de afdeling verhuur zodat ze samen kunnen bespreken wie wanneer een locatie huurt. Stichting Sportkompas maakt met deze verzoeken een planning en probeert zo iedereen tevreden te houden. Als er dus nog een plek vrij is, kan iedereen een verzoek doen om op een bepaald moment een locatie af te huren. Als er een voetbalwedstrijd afgelast wordt op een sneeuwerige zaterdag, kan er een zaal afgehuurd worden om vervolgens binnen te gaan trainen.

De meeste aanvraag voor het verhuren van de sportzalen gaat naar de wedstrijden die elke week gespeeld moeten worden. Vooral de binnensporten, denk aan volleybal, badminton en voor de helft van het jaar korfbal. Kinderfeestjes worden ook vaak gehouden op de locaties. Het is natuurlijk leuk om met een kinderfeestje sportief bezig te zijn door bijvoorbeeld met z’n allen te gaan zwemmen. Er kunnen ook sportzalen gehuurd worden voor de kinderen die graag in de zaal actief bezig willen zijn. Een Spetterfeest, Kanjerfeest, Zeemeerminnenfeest en een Watervoetbalfeest zijn de kinderfeestjes met een thema die mogelijk zijn bij Rhienderoord. De consumpties en evenementen zijn per feestje verschillend, maar je hebt altijd eigen inbreng in wat je wilt gaan doen.

Voor vergaderingen is er ook een kosteloze ruimte om af te huren voor jou en je collega’s om bij elkaar te komen en te vergaderen. Een speciale zaal met beamer wordt klaar gezet waarna er gelijk begonnen kan worden met de vergadering. Hapjes en drankjes staan altijd klaar in de zaal. Het is ook mogelijk om gebruik te maken van de horeca bij zwembad Rhienderoord. Een ontbijt, lunch of een diner zijn allemaal mogelijk om er een gezellige dag bij Rhienderoord van te maken.

Altijd de mogelijkheid om sportief bezig te zijn

De essentie van de verhuur van deze accommodaties is om de gehele gemeente Brummen altijd bezig te houden met sport en bewegen. Of het nou sneeuwt, hagelt of met de bakken uit de hemel komt, er is altijd een mogelijkheid om te blijven sporten. Dat iedereen sportief bezig blijft is een doelstelling waar stichting Sportkompas en gemeente Brummen hard aan werken. De verhuur van deze accommodaties helpt om de mensen sportief bezig te laten zijn en dat is precies wat we willen bereiken. Iedereen kan op elk moment gebruik maken van de accommodaties en dat zorgt ervoor dat niemand stil hoeft te zitten.

Wil je meer over de verhuur- en horecamogelijkheden weten? Stuur dan een e-mail naar verhuur@stichtingsportkompas.nl