Uniek Sporten een aanbiedersavond georganiseerd.

logo uniek sporten

Donderdag 18 november wordt er vanuit Uniek Sporten een aanbiedersavond georganiseerd.

Voor de derde keer een aanbiedersbijeenkomst aangepast sporten binnen Apeldoorn. Nadat de vorige een digitaal overleg was deze keer gelukkig weer een fysieke bijeenkomst.

Tijdens deze bijeenkomst willen we jullie meenemen in de laatste ontwikkelingen die te maken hebben met aangepast sporten in Apeldoorn en de regio Stedendriehoek.

Daarnaast hebben we een spreker uitgenodigd van de Gelderse Sportfederatie die iets komt vertellen over werving van meer leden in korte tijd en meer vrijwilligers in korte tijd binnen de vereniging.

En één van de ambassadeurs van Uniek Sporten Apeldoorn vertelt kort zijn/haar bevindingen over ledenwerving/vrijwilligersverwerving binnen de vereniging.

We hebben ook dit keer weer een mooi informatief, interactief en creatief programma samengesteld:

” src=”blob:https://stichtingsportkompas.nl/017582f5-bc33-4d61-a40b-9014e54857ca” alt=”image013.png” align=”left” hspace=”12″ v:shapes=”Afbeelding_x0020_5″ class=”Apple-web-attachment Singleton” style=”width: 2.1041in; height: 2.5416in; opacity: 1;”>

• 18:45 inloop
  • 19:00 Welkom en voorstellen contactpersonen Uniek Sporten Apeldoorn en Regio coördinator Uniek Sporten
  • 19:10 Spreker Gelderse Sportfederatie over ledenwerving en vrijwilligerswerving binnen de sportvereniging
  • 19:30 Ambassadeur Uniek Sporten aan het woord
  • 19:40 Uiteen in 2 á 3 groepen om te brainstormen over leden- en vrijwilligerswerving
  • 20:00 Korte terugkoppeling uit de groepen
        • 20:15 Ontwikkelingen Uniek Sporten
  • 20:30 Afsluiting en aansluitend onder het genot van een hapje en drankje netwerken/na praten

De avond wordt gehouden bij Tennisvereniging de Maten, Ambachtsveld 3, Apeldoorn. We mogen daar gebruik maken van de kantine van de club maar hiervoor is het wel de regel dat we moeten scannen op QR-codes. Helaas is deze maatregel in verband met corona nog van kracht en zullen wij ons hier ook aan moeten houden. We hopen op jullie begrip.

Opgeven voor deze avond kun je via deze link doen: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=majfZ4fFxkyKq1rvtrUxacfvQNN6m1pFr6_BMe2e0sJURFFIRVlXNUFPTjlIRzBZUFo1Tk1UMlNXMi4u

Wij hebben er zin in en hopen jullie allemaal weer live te spreken op donderdagavond 18 november bij Tennisvereniging de Maten.