Unieke handdoeken door atelier Hekker.

IMG_3784

Afgelopen zondag heeft er bij zwembad Rhienderoord een benefietdag plaatsgevonden, dit voor de dochter van onze collega Jacco.
Eva (18) ligt op dit moment 24 uur per dag, 7 dagen in de week in een prikkelarme, donkere kamer. Door haar ziekte, CCI/AAI, worden haar vitale functies aangetast. Hier kan alleen verandering in komen door middel van een operatie. Hiervoor is €125.000,- euro nodig en daarom organiseerde Sportkompas een benefietdag.

Veel actie is deze dag ondernomen voor de stichting “Geef Eva Toekomst”, zo is Atelier Hekker er één van.
De hele dag kon u voor €10,- een uniek geborduurde handdoek laten maken en dit is ook massaal gebeurt. De gehele dag stonden de machines aan om aan de vraag te kunnen voldoen. Een gedeelte van deze opbrengst ging naar de stichting. Waarnaar we deze dag een mooi bedrag samen hebben opgehaald van maar liefs €1288,- euro.

Maar Atelier Hekker heeft aangeboden om de HELE MAAND SEPTEMBER deze actie door te laten lopen. Dit betekend dat u voor €10 euro een unieke handdoek krijgt, keuze uit vele kleuren en af te halen bij Atelier Hekker, Rhienderoord of voor een klein bedrag ook te verzenden. Dus naast een mooie unieke handdoek gaat er ook nog een deel naar het goede doel!

Wil jij graag z’n geweldige handdoek?
Neem dan contact op met Atelier Hekker

Hieronder ziet u wat werk van afgelopen zondag.