Veel jubilarissen en een nieuw erelid bij ZV De Spreng

30726377_1667123440032829_8863339986586435584_o

Tijdens de afgelopen algemene ledenvergadering van de Zwemsportvereniging De Spreng werd André Hoetink benoemd tot erelid van de vereniging. Hoetink maakte als actief lid van ZPC Brummen de fusie met OKK uit Eerbeek mee. In zijn ZPC Brummen tijd, maar ook daarna, heeft hij zich altijd getoond als pure verenigingsman. In vele functies (waaronder vele jaren voorzitter en nog veel langer penningmeester) was hij van grote waarde voor de vereniging en de zwemsport in de gemeente Brummen.

Een ander bijzonder moment was de huldiging van Margaret Koolman. Zij verzorgt al 25 jaar op voortreffelijke wijze de ledenadministratie van ZV De Spreng en daarvoor van ZPC Brummen. Op de foto krijgt zij felicitaties en bloemen van voorzitter Lazonder.

Vervolgens werden de jubilarissen Lidy Diepenboek, Gerdy Duins, Marjolein Timmer, Robin Kelder en Geertje van Klaveren-Gierman in het zonnetje gezet vanwege hun 25-jarig lidmaatschap.