Aan sportiviteit geen gebrek in de gemeente Brummen! Met ruim 60 verenigingen en organisaties die actief zijn op sport- en/of gezondheidsgebied kan werkelijk iedereen terecht bij een passende club. Van schietvereniging tot wandelclub, van hengelsport tot handbal, van voetbalvereniging tot golfbaan en alles wat daar tussenin zit – ontdek hieronder wat de gemeente Brummen te bieden heeft.

Hulp nodig bij het zoeken naar een passende (sport)club of op zoek naar beweegadvies? Neem dan contact op met Erik van ons sport en beweegloket.

• Sporten

• Sportcentrum Fit & Fun

Sportcentrum Fit & Fun verzorgt fitness en groepslessen op een mooie locatie, in een unieke sfeer. De fitnessruimte is ingericht voor individuele fitness trainingen en is gericht op het ontwikkelen en onderhouden van spierkracht, figuurverbeteringen en algehele fitheid. Trainen is individueel, maar wel onder begeleiding van de fitness instructeurs. De ruimte is voorzien van airco.

Sportcentrum Fit & Fun heeft een breed scala aan groepslessen. Met meer dan 20 verschillende lessn voor jong en oud is er voor elk wat wils. Zo kun je dansen met BodyJam of fietsen met Spinning. Voor de kinderen zijn er lessen als Junior Fit en Streetdance.

Fitt2Go biedt door middel van de Gratis Proefweek Fitness de mogelijkheid gratis kennis te maken met groepsfitness. Op deze manier kun je gratis kennis maken met de lessen die jij leuk vindt. Ook kun je gratis de online Lidmaatschapstest invullen. Deze test bestaat uit 7 vragen en bepaalt welk lidmaatschap het beste past bij jou past. Op de locaties in Eerbeek en Deventer is er de mogelijkheid gratis gebruik van de sauna te maken.

• Eerbeekse Boys

Voetbalvereniging Eerbeekse Boys is opgericht in 1927 door drie jongens die destijds 14 jaar waren. In 1932 fuseerde de club met TOVO (Tot Ons Vermaak Opgericht) en gingen beide clubs verder onder de naam Eerbeekse Boys. Sindsdien is de voetbalvereniging in alle opzichten flink gegroeid; ledenaantal, resultaten en aanhangers. Inmiddels heeft de club vier voetbalvelden en twee trainingsvelden en is er bij het hoofdveld een tribune gebouwd die is gefinancierd door de leden zelf. In de zomer van 2000 is de bar in de kantine helemaal veranderd. Het gaat goed met de Eerbeekse Boys. Het aantal pupillen is gegroeid en dat belooft een mooie toekomst!