Aan sportiviteit geen gebrek in de gemeente Brummen! Met ruim 60 verenigingen en organisaties die actief zijn op sport- en/of gezondheidsgebied kan werkelijk iedereen terecht bij een passende club. Van schietvereniging tot wandelclub, van hengelsport tot handbal, van voetbalvereniging tot golfbaan en alles wat daar tussenin zit – ontdek hieronder wat de gemeente Brummen te bieden heeft.

Hulp nodig bij het zoeken naar een passende (sport)club of op zoek naar beweegadvies? Neem dan contact op met Mindy de Lange van ons sport en beweegloket.

• Sporten

• All 4 Run Brummen

Heb je al een redelijke of goede conditie en wil je graag een stok achter de deur om vaker te gaan hardlopen? Kortom, ben jij op zoek naar een gezellige loopgroep in Brummen? Dan ben je bij All 4 Run Brummen aan het juiste adres.

All 4 Run Brummen biedt afwisselende hardlooptrainingen waar je aan je eigen conditie en uithoudingsvermogen werkt. De loopvereniging helpt je bij het stellen en behalen van je doelen en zorgt dat je voor langere tijd op het juiste tempo kunt lopen. In een ongedwongen sfeer en onder goede begeleiding blijf je bij All 4 Run Brummen het hele jaar door fit.