De Vereniging De Oortveldruiters is oorspronkelijk van start gegaan als ponyclub en is opgericht in 1979. Inmiddels bestaat De Paarden Sport Vereniging De Oortveldruiters uit de Rijvereniging voor Paarden, de Ponyclub en een actieve Voltigevereniging. De vereniging heeft ongeveer 140 leden. De vereniging bezit een prachtige accommodatie bestaande uit een grote overdekte rijhal met kantine, buitenbak en een royale parkeergelegenheid.

Een lid van PSV De Oortveldruiters heeft recht op twee lesuren in de week; één dressuur- en één springles. Daarnaast mag een lid gebruik maken van de accommodatie. Het is de leden toegestaan om vrij te rijden buiten de lesuren om. Tijdens lesuren mag er niet vrij gereden worden in dezelfde ruimte waar de les gegeven wordt.

De vereniging kent ook een activiteitencommissie. Er worden allerlei activiteiten binnen de vereniging georganiseerd. Verder is er de Evenementencommissie (oliebollenactie) en de Concourscommissie.

Contactinformatie

Meeuwenbergweg 13