Volleybalvereniging Bruvoc is opgericht in 1960 en heeft ruim 200 leden, die verdeeld zijn over meerdere heren- en damesteams. Verder heeft de vereniging mini- en jeugdteams en recreantengroepen. Iedereen kan bij Bruvoc een maand lang mee trainen zonder kosten om te bekijken of het allemaal bevalt. Daarna beslis je of je lid wilt worden of niet. Samen met de Technische Commissie wordt er dan bekeken in welk team of groep je het beste kunt spelen en trainen.

De vereniging scoort hoog als het om verenigingsactiviteiten gaat. Te denken valt aan diverse toernooien, waaronder het jaarlijkse terugkerende sponsortoernooi, beachvolleybal en een mixed toernooi op de derde zondag van het nieuwe jaar.

Bruvoc heeft een eigen verenigingsblad, ‘de Time-Out’. Dit is een blad voor en door leden en verschijnt vijf keer per jaar. Een prima middel om op de hoogte te blijven van alle prestaties van de vereniging op volleybalgebied!

Contactinformatie

L.R. Beijnenlaan 20