Zwemsportvereniging De Spreng is een fusievereniging met een lange historie. In het jaar 2000 gingen de Eerbeekse Zwem- en Poloclub ‘Oefening Kweekt Kracht’ en de Zwem- en Poloclub ‘Brummen’ op in een nieuwe zwemsportvereniging: De Spreng. Thuishavens zijn het zwembad Rhienderoord te Brummen en zwembad Coldenhove te Eerbeek. Bij De Spreng worden de volgende sporten aangeboden: waterpolo, reddingszwemmen, wedstrijdzwemmen en recreatief zwemmen. Je hebt de mogelijkheid om vier keer gratis mee te trainen.

De Spreng wil de zwemsport bevorderen in de gemeente Brummen en haar leden een plezierige en veilige omgeving bieden om hun favoriete sport te beoefenen. De zwemsportvereniging is trots op de jeugdafdeling, waar kinderen (na het behalen van hun A- en B-diploma) op speelse wijze kennis maken met alle facetten van het zwemmen, het reddend zwemmen en waterpolo. Plezier en beleving staan voorop. Zowel bij de recreatieve groeps als bij de wedstrijdteams. Er wordt gestreefd naar optimale wedstrijdprestaties.

Contactinformatie

L.R. Beijnenlaan 20