Voetbalvereniging Oeken viert 90-jarig jubileum met feestweekend

feestweekend oeken

Op 5 oktober a.s. bestaat vv Oeken 90 jaar. Ter gelegenheid van dit jubileum heeft de club het hele jaar door al diverse activiteiten georganiseerd en komend weekend staat in het teken van het afsluitende ‘Jubileumfeest’. Tijdens dit weekend worden er allerlei activiteiten georganiseerd voor de leden van de vereniging.

Vrijdag 5 oktober is er een FIFA-toernooi voor alle spelers van jeugdteams en aansluitend een juniorendisco met DJ Peter.

Op zaterdag is er een clubdiner onder muzikale begeleiding van Tim Akkerman. Hierna volgt de feestavond met DJ Chiel met een spetterende lichtshow en een enorm LED-WALL in de feesttent op het sportpark ´De Overkant´.

Zondag 7 oktober staat in het teken van een reünie en een afsluitend feest. Om 10.30 uur is het tijd voor de jubileumwedstrijd tussen de helden van vroeger en de mannen van het huidige Oeken 1. Vanaf 12:00 uur kan er nagepraat worden en wordt de zondagmiddag gezellig geopend onder de vrolijke klanken van Harmonie Orkest Brummen. De Pretband neemt het over vanaf 15:00 uur. Dan is het tijd om het feestweekend af te sluiten met het Derde Helft-Oktoberfest met DJ Emiel.