Volleybalvereniging Bruvoc organiseert clinics op basisscholen

volleyball clinics
Volleybalvereniging Bruvoc  organiseert in de weken 45 en 46  (van 5 t/m 16 november a.s.) weer volleybalclinics voor de basisscholen in en om Brummen. Tijdens de gymuren komen vrijwilligers van Bruvoc naar Sportzaal Rhienderoord om Cool Moves (mini)volleyballes (CMV) te geven.
De clinics clinics zijn speciaal bedoeld voor de groepen 5 en 6. Mocht er sprake zijn van combinatiegroepen die gelijktijdig gym hebben, dan is er in overleg veel mogelijk.
Naar aanleiding van de clinics wordt er (bij voldoende deelname!) een afsluitend  schoolvolleybaltoernooi georganiseerd. Dit toernooi zal op woensdagmiddag 21 november a.s. gehouden worden. Tijdens de clinics zal hierover meer informatie verschaft worden. Kinderen die het leuk vinden kunnen zich hiervoor met een team opgeven.
Scholen kunnen zich tot uiterlijk woensdag 17 oktober opgeven. Heeft jouw school zich nog niet opgegeven? Zeg dan morgen op school dat ze dit gauw nog even moeten doen! Opgeven kan door een mail te sturen naar: erikenalette@gmail.com
Voor scholen die zich opgeven is het belangrijk dat ze doorgeven op welke dag(en) én welk(e) tijdstip(pen) de groepen 5 en 6 gymles hebben, dan kan er een lesschema opgesteld worden.