Waar kun je terecht met vragen over bewegen, sporten en gezondheid?

sporten, bewegen, gezondheid
Foto: Peter Lous, Brummen, 16-05-2018, schoolsportdag

Al je vragen over sporten, bewegen en gezondheid kun je stellen aan het team van Stichting Sportkompas. Of je nou jong of oud bent, man of vrouw, een fanatiek sporter of een minder fanatiek sporter, maakt niet uit. Stichting Sportkompas is er voor iedereen in de gemeente Brummen.

Het is onze missie om sport, bewegen en gezondheid in de gemeente Brummen te stimuleren en daarmee ook de leefbaarheid in alle dorpen en kernen in onze gemeente te vergroten. Dit doen wij door samen te werken met alle organisaties, clubs en verenigingen binnen ons speelveld met als doel een veelheid van activiteiten die bijdragen aan het bevorderen van sporten, bewegen, leefstijl, gezondheid, integratie, participatie en ontmoeting.

Bij Stichting Sportkompas kan iedereen zijn/haar plek vinden om te sporten en/of te bewegen. Competitie, plezier, vriendschap, sociale erkenning, gezond bewegen,  een leuke vrijwilligersbaan: Stichting Sportkompas biedt het allemaal. Heb je een vraag over sporten, gezondheid en/of bewegen? Stuur dan een mailtje naar sportservice@sportkompas.nl, je krijgt z.s.m. antwoord!

Digitaal platform

Met ons digitale platform willen we toegankelijk zijn voor alle inwoners van de gemeente, met onze website en social media kanalen als middel om iedereen in de gemeente Brummen te informeren over sport, bewegen en gezondheid. Heb je ideeën voor de website? Of een leuke bijdrage voor de social media kanalen? Stuur dan een mail naar redactie@sportkompas.nl.