Wij zoeken sportkleding!

Sportkleding goed

Gezocht goede sportkleding en sportschoeisel.

Geef sportkleding die je niet gebruikt een tweede kans en help zo medesporters met een kleine beurs en het milieu door duurzaam om te gaan met sportkleding/schoeisel door hergebruik!

Heel specifiek doen we een oproep naar goede 2e hands sportkleding/schoeisel. In een gezamenlijke actie met Stichting Sportkompas en de sportverenigingen is het streven om veel kledingstukken te verzamelen om kinderen en gezinnen te voorzien van sportkleding/schoeisel. De kleding en schoenen moeten schoon en goed zijn.

Vriendelijk verzoeken we je/u om binnen de vereniging de actie verder uit te zetten en kleding/schoeisel in te zamelen voor onze medesporters.

Stichting Onze DROOM in Brummen zamelt kleding en schoeisel in om uit te delen aan inwoners in de gemeente Brummen die leven met een minder beschikbaar budget.

Regelmatig komt de vraag of er kleding/sportschoenen zijn voor inwoners die graag bewegen/sporten, maar niet voldoende financiële middelen hebben om nieuwe sportkleding aan te schaffen.

Kledingstukken kunnen afgegeven worden bij locatie Rhienderoord van Sportkompas of bij Stichting Onze DROOM.

We hopen op een overweldigend resultaat zodat elke bezoeker bij de kledinguitgifte voldoende sportkleding/schoeisel in ontvangst kan nemen en vervolgens deel kan nemen aan de georganiseerde sport en spelactiviteiten.

Het streven is om de sportartikelen welke nodig zijn vanaf 1 februari 2022 op te halen bij St. Onze DROOM, Meidoornlaan 18A, Brummen. Dit kan iedere woensdag van 10.00-12.00 uur of op afspraak.

Met vriendelijke groet,

Jacco Peelen en Sonja Leemkuil