Beweegloket

Sporten is voor iedereen, maar nog niet iedereen vindt zelf een passende sport. Het beweegloket denkt mee met iedereen in de gemeente Brummen die een drempel ervaart om te gaan bewegen.

Erik Sanders, buurtsportcoach, helpt bij het vinden van een geschikte sport- of beweegactiviteit voor jou of voor je kind. Er wordt intensief samengewerkt met de andere buurtsportcoaches. (Uniek Sporten, Jeugd en Verenigingen) Het team heeft een groot netwerk en contact met onderwijs, zorg, welzijnsorganisaties en de beweegaanbieders in de gemeente Brummen.

Samen met jou nemen we de eerste stap(en) om te gaan bewegen.

Je bent welkom bij het beweegloket voor:

• Beweegadvies op maat (gratis), voor mensen met of zonder beperking afgestemd op je voorkeur en mogelijkheden
  • Informatie over (aangepaste) sport- of beweegactiviteiten in Brummen en de regio
  • Begeleiding bij het starten van een passende sport- of beweegactiviteit
  • Ondersteuning aan professionals bij het opzetten van aangepast sportaanbod of ondersteuning bij het lesgeven op maat.
  • Het informeren en helpen bij het aanvragen van regelingen met betrekking op het minimabeleid en sport.

Het beweegloket verbindt ook kinderen met speciale beweegvragen.

Klik op het logo Uniek Sporten voor meer informatie over aangepast sporten in de gemeente Brummen én in de regio. Elke eerste donderdag van de maand is er inloop beweegloket van 13:00-15: 00 u bij Rhienderoord Zwem & Sport Plezier.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust vrijblijvend telefonisch contact op met Erik 0575-561544 of stuur een mail naar Erik@stichtingsportkompas.nl