Sportkompas doet mee met Rabo ClubSupport!

Stem jij op ons? Dit kan via de Rabobank app of via de website van Rabobank.

Hoe kan ik stemmen?

Onderstaand een beschrijving hoe je kan stemmen. Dit geldt voor zowel de website als voor de app.

1. Log in en ga via 'Zelf regelen' naar 'Lidmaatschap’ en druk daarna op de knop 'ClubSupport'.
    2. Druk op 'Selecteer je favoriete clubs' om vervolgens naar de deelnemers te gaan.
    3. Kies drie clubs en druk dan op 'Stap 2'. Let op! Stem op Stichting Sportkompas.
    4. Verdeel je stemmen over de door jouw gekozen clubs.
    5. Druk daarna op 'Stemmen indienen' om je stem uit te brengen.Stemmen kan tot 24 september

Stemmen kan tot en met dinsdag 24 september.

Over Rabo ClubSupport

Met Rabo ClubSupport biedt de Rabobank kennis en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Om ze sterker te maken, voor nu en in de toekomst. Als Rabobank lid bepaal jij namelijk welke club een financiële ondersteuning ontvangt. Kortom: jouw stem is geld waard. Goed voor de club & geweldig voor de buurt.

Hoeveel geld krijgt Sportkompas?
De waarde van een stem is afhankelijk van het aantal uitgebrachte stemmen. Deze kan dus na 26 september worden bepaald. Dit doet de Rabobank door het totaal beschikbare bedrag  te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. Verenigingen en stichtingen ontvangen de waarde van een stem maal het aantal uitgebrachte stemmen.