Peutergym

Tijdens de peutergym komen alle grondvormen van bewegen aan bod. Alle onderdelen worden spelenderwijs aangeboden. De lessen zijn gevarieerd, er wordt gebruik gemaakt van een vakwerkplan en er is een duidelijke planning voor het gehele schooljaar. Buiten de schoolvakanties om, is er het gehele jaar peutergym.

Tijdens peutergym ben je samen met je peuter aan het sporten. Je helpt je peuter met omkleden, bij het doen van de oefeningen en in de pauze met het eten en drinken. De peuters gymen in soepele kleding. In de gymzaal zijn gymschoentjes verplicht. Ouders of andere begeleiders mogen met gymschoenen, sokken of blote voeten in de gymzaal. De gymlessen worden aanbevolen door het consultatiebureau.

De lessen worden gratis aangeboden op onderstaande locaties. Je hoeft je hiervoor niet aan te melden!

• Maandag, 09:00 tot 09:45 uur bij Kindcentrum Sterrenbeek (Illinckstraat 21 in Eerbeek)
  • Donderdag, 10:45 tot 11:30 uur bij Kindcentrum Het Park (Troelstralaan 45-49a in Brummen). Je kan via de zij-ingang van de gymzaal naar binnen.

Heb je na het lezen van deze tekst nog vragen en/of opmerkingen, klik dan op onderstaande button om ons een e-mail te sturen.

Deze activiteit wordt mede mogelijk gemaakt door Stichting Sportkompas, Kindcentrum Sterrenbeek, Kindcentrum De Vossestaart, Kindcentrum Het P@rk, Fysiotherapie Eerbeek en Loenen, Stichting Hall Leeft en Stichting Vérian.