Verenigingen

Samen optrekken, dat beweegt ons!
Sportverenigingen zijn een ontmoetingsplek en zorgen voor sociale binding en participatie in de gemeente Brummen. Denk bijvoorbeeld aan ouderen die bestuurlijke taken vervullen binnen een vereniging of als scheidsrechter actief zijn. Of aan jongeren die weer jongere pupillenteams trainen en coachen. Actief zijn is gezond en samen sporten verbindt. Oudere inwoners blijven sociaal actief en raken minder snel in een isolement en jongeren die taken en bevoegdheden krijgen op de sportvereniging voelen zich vaak verantwoordelijk en betrokken. Sportkompas zorgt voor beweging door verbinding.

Kun je hulp gebruiken binnen jullie vereniging, loop je ergens tegen aan en wil je eens van gedachten wisselen? Neem contact op met Jacco jacco@stichtingsportkompas.nl voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.  Onze expertise, jarenlange ervaring en gedrevenheid maakt dat heel veel mogelijk is.  Om je vast wat ideeën te geven van de mogelijkheden die Sportkompas kan bieden voor verenigingen, tref je hier alvast een aantal projecten aan die we reeds hebben gerealiseerd.