Sportservice voor de Sportverenigingen

Sportverenigingen als sociale binding binnen de Gemeente

Sportverenigingen zijn een ontmoetingsplek en zorgen voor sociale binding en participatie in de gemeente Brummen. Denk bijvoorbeeld aan ouderen die bestuurlijke taken vervullen binnen een vereniging of als scheidsrechter actief zijn. Of aan jongeren die weer jongere pupillenteams trainen en coachen. Actief zijn is gezond en samen sporten verbindt. Oudere inwoners blijven sociaal actief en raken minder snel in een isolement en jongeren die taken en bevoegdheden krijgen op de sportvereniging voelen zich vaak verantwoordelijk en betrokken. Sportkompas zorgt voor beweging door verbinding.

Ben jij al in verbinding met onze verenigingsondersteuners?

Kun je hulp gebruiken binnen jullie vereniging, loop je ergens tegen aan en wil je eens van gedachten wisselen? Neem contact op met verenigingsondersteuner van Sportkompas voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Stuur een e-mail  naar onze verenigingsondersteuners Bas en Manon via sportservice@stichtingsportkompas.nl

Liever iemand spreken via de telefoon, Bel naar 0575 561 544 en vraag naar Bas of Manon!

De nieuwe PVT (4).jpg

Lokaal Sport Akkoord & Preventieakkoord

De verenigingen kunnen met hun ambities terrecht bij het Lokaal Sport Akkoord en het Preventieakkoord. Onderstaand is het mogelijk om door te klikken voor meer informatie wat betreft beide akkoorden.